TGB BLADE 1000i LTX EPS 14” – T3 PREMIUM PRO
Pierwotna cena wynosiła: 67990,00 zł.57990,00 złAktualna cena wynosi: 57990,00 zł.
Nowy TGB Blade 1000i ma teraz bardzo atrakcyjny wygląd i ulepszoną technologię. Nowa generacja pojazdów terenowych w 2019 r. przeszła znaczącą zmianę. W nowym modelu uwagę przyciąga zmodyfikowana osłona chłodnicy i oryginalne reflektory w technologii LED. Dużą innowacją jest automatyczna skrzynia biegów, która ma zupełnie nową, wzmocnioną japońskimi komponentami konstrukcję. W codziennym użytkowaniu docenisz demontowalny przedni grill, który ułatwia czyszczenie chłodnicy.
I oczywiście nic nie czyni TGB Blade 1000i tak popularnym quadem jak mocny i niezawodny 2-cylindrowy silnik w układzie V, przełączany napęd 2×4 / 4×4 z dwoma blokowanymi mechanizmami różnicowymi, wspomaganie kierownicy w trzech trybach EPS, przedłużone podwozie z wystarczającą ilością miejsca dla dwóch osób i doskonała przyczepność na stromych zboczach. Wyposażenie pojazdu obejmuje mocną wyciągarkę, atrakcyjne 14-calowe aluminiowe felgi, hak holowniczy, oświetlenie Full LED oraz wysokiej jakości amortyzatory gazowe EVO z progresywnymi sprężynami.
Dodatkowe wyposażenie w wersji PREMIUM Pro:
Kufer TGB / Osłona podwozia / Dodatkowe oświetlenie LED z przodu i z tyłu / Grzane manetki i kciuk SYMTEC / Podgrzewane siedzenie kierowcy i pasażera / Dodatkowy zderzak z tyłu / Gaśnica z uchwytami / Kanister 5L SHARK
Brak w magazynie
Opis produktu
Silnik
Typ: | 4-suwowy, 2-cylindrowy, SOHC, V, EFI |
Pojemność: | 997 cm3 |
Średnica x skok tłoka: | Ø 92 X 75.0 mm |
Kompresja: | 10.2 : 1 |
Moc: | 83 k / 7000 min-1 (off-road) |
Chłodzenie: | cieczą + wentylator elektryczny |
Układ napędowy
Napęd: | 2×4 / 4×4, z dwoma dyferencjałami, przełączany elektrycznie |
Skrzynia biegów: | automatyczna- CVT z biegiem wstecz, L/H/N/R, hamowanie silnikiem |
Blokada dyferencjału: | przedniego i tylnego, przełączane elektrycznie |
EPS | elektryczne wspomaganie kierownicy z regulacją |
Przekładnia główna: | wał kardana |
Podwozie
Zawieszenie przód: | niezależne podwójne wahacze |
Zawieszenie tył: | niezależne podwójne wahacze |
Amortyzatory przód: | amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny |
Amortyzatory tył: | amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny |
Hamulce przód: | 2x tarcza hydrauliczna |
Hamulce tył: | 2x tarcza hydrauliczna |
Opony przód: | AT26 x 9 – 14 |
Opony tył: | AT26 x 11 – 14 |
Rozmiary i waga
Długość całkowita: | 2330 mm |
Szerokość całkowita: | 1200 mm |
Wysokość całkowita: | 1290 mm |
Prześwit: | 260 mm |
Rozstaw: | 1445 mm |
Sucha masa: | 451 kg |
Zbiornik paliwa: | 23 l |
Inne
Wspomaganie kierownicy: | tak, elektryczne z możliwością regulacji lub całkowitym wyłączeniem (MAX/MIN/OFF) |
Prędkościomierz / obrotomierz: | Cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, maksymalnie osiągnięta prędkość obrotowa silnika, maksymalna osiągnięta prędkość, średnia prędkość, 2 liczniki przebytej trasy dziennej, całkowity przebieg, dzienny przebieg, całkowity licznik kilometrów, licznik godzin, stan zbiornika paliwa, disgnostyczny kod ewentualnej usterki, zegar pokładowy Kontrolki: napędu 4×4, przegrzanie silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł oraz inne |
Homologacja
Homologacja | tak (prawo jazdy kategorii B) |
Wyposażenie
Homologowany hak holowniczy, elektrycznie przełączany napęd 2×4/4×4 z blokadą przedniego i tylnego dyferencjału, amortyzaory EVO, przewody hamulcowe w oplocie, 8-ramienne felgi aluminiowe, markowe opony Maxxis Bighorn, osłony dłoni na kierownicy, mocny przedni bumper, przedni i tylny bagażnik, dodatkowe tylne siedzisko z uchwytami, wyciągarka 3000 lbs, 12V gniazdo zasilające 10A 120W, dzienne światła Full-LED, światła tylne oraz kierunkowskazy LED.