TGB BLADE 600i LTX EPS 4×4 – T3 PREMIUM PRO
55490,00 zł
Zachwycająca stylistyka z nowoczesnym, pełnym oświetleniem LED, ulepszoną automatyczną skrzynią biegów, przedłużonym podwoziem oraz mocnym silnikiem zapewnia wygodne prowadzenie i doskonałe właściwości jezdne – nowy TGB Blade 600i LTX EPS 4×4 ma wszystkie warunki, aby ponownie stać się jednym z najpopularniejszych pojazdów ATV średniej wielkości. Pod nową, atrakcyjną powłoką pracuje niezawodny pojedynczy cylinder o dużej sile uciągu. Dużą innowacją jest automatyczna skrzynia biegów, która ma zupełnie nową konstrukcję opartą o japońskie podzespoły. Łatwo demontowany przedni grill ułatwia czyszczenie chłodnicy. TGB Blade 600i LTX EPS 4×4 oprócz wyjątkowych funkcji terenowych, elektrycznie załączanego napędu 4×4 z blokowanym przednim mostem, trójstopniowym wspomaganiem układu kierowniczego EPS, wydłużonym podwoziem z pojedynczym siedzeniem pasażera, posiada niezwykle bogate standardowe wyposażenie, w tym wyciągarkę o udźwigu 1300 kg, atrakcyjne aluminiowe felgi oraz wysokiej jakości amortyzatory gazowe EVO.
Dodatkowe wyposażenie w wersji PREMIUM Pro:
Kufer TGB / Osłona podwozia / Dodatkowe oświetlenie LED z przodu i z tyłu / Grzane manetki i kciuk SYMTEC / Podgrzewane siedzenie kierowcy i pasażera / Dodatkowy zderzak z tyłu / Gaśnica z uchwytami / Kanister 5L SHARK
Brak w magazynie
Opis produktu
Silnik
| Typ: | 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC, V, EFI |
| Pojemność: | 561 cm3 |
| Średnica x skok tłoka: | Ø 95 x 79,2 mm |
| Kompresja: | 10.2 : 1 |
| Moc: | 42KW (31,3 kW) / 6500 /min (off-road) |
| Max. moment obrotowy: | 53,6 Nm/5500 /min (off-road) |
| Chłodzenie: | cieczą + olejem + wentylator elektryczny |
Układ napędowy
| Napęd: | 2×4 / 4×4, przełączany elektrycznie |
| Skrzynia biegów: | automatyczna – CVT z biegiem wstecz, L/H/N/R/P, hamowanie silnikiem |
| Blokada dyferencjału: | przedniego, przełączana elektrycznie (wersja T3b) |
| Przekładnia główna: | wał kardana |
| EPS | elektryczne wspomaganie kierownicy – z trzema trybami |
Podwozie
| Zawieszenie przód: | niezależne podwójne wahacze |
| Zawieszenie tył: | niezależne podwójne wahacze |
| Amortyzatory przód: | hydrauliczne amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny |
| Amortyzatory tył: | hydrauliczne amortyzatory EVO, regulacja napięcia wstępnego sprężyny |
| Hamulce przód: | 2x tarczowe hydrauliczne |
| Hamulce tył: | 1x tarczowe hydrauliczne |
| Opony przód: | AT25 x 8 – 12 |
| Opony tył: | AT25 x 10 – 12 |
Rozmiary i waga
| Długość całkowita: | 2280 mm |
| Szerokość całkowita: | 1250 mm |
| Wysokość całkowita: | 1420 mm |
| Prześwit: | 320 mm |
| Wysokość siuedziska: | 940 mm |
| Rozstaw: | 1450 mm |
| Sucha masa: | 444 kg |
| Zbiornik paliwa: | 18 l |
| Wyświetlacz: Kontrolki:Oświetlenie: | Wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierza, prędkościomierza, osiągniętej maksymalna prędkości obrotowej silnika, osiągniętej maksymalnej prędkości, średniej prędkości, licznika dzienny przebytych kilometrów, przebiegu całkowitego, dziennego licznika motogodzin, całkowitego licznik motogodzin, wskaźnika poziomu paliwa, zegara pokładowego napędu 4×4, przegrzania silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, światełw technologii LED (przednie i tylnie reflektory, światła do jazdy dziennej, światło stopu, kierunkowskazy) |
Homologacja
| Homologacja: | tak (prawo jazdy kategorii B) |
Wyposażenie
Homologowany hak holowniczy, elektryczna blokada przedniego dyferencjału, wspomaganie kierownicy, elektrycznie przełączany napęd 2×4 / 4×4, opancerzone przewody hamulcowe, atrakcyjne 8-ramiene felgi aluminiowe, 25″ opony, osłony dłoni na kierownicy, mocny zderzak z przodu, przedni i tylny bagażnik, siedzisko z oparciem i uchwytami dla pasażera, wyciągarka 3000 lbs, 12V gniazdo zasilające 10A 120W, oświetlenie Full LED







